Branding
Elsődleges feladatunk egy olyan közösségi média stratégia megalkotása, ami illeszkedik a cég üzleti- és marketingstratégiához, és segíti azokat céljainak elérésében. Az elmúlt években a közösségi média szerepe meglehetősen fontossá vált és több felelősség is tartozik hozzá. Cégünk kézben tartja a márka pozicionálását és elérési adatait a különböző közösségi platformokon.
A brand ereje nem abban rejlik, hogy tudják, mi a neved vagy a logód. Hanem abban, hogy te jutsz eszükbe az egyes termékkategóriákról.
Az erős márka létrehozásának előnye
Potenciális vásárlók rád fognak gondolni
Nálad fognak vásárolni
Téged fognak ajánlani
A brandépítés lépései
01
Termék
A jó termék a siker alapja. Ha a termék kiváló az meggyorsítja a marketing és brand építés folyamatát.
02
Pozicionálás
Ebben a folyamatban választjuk ki, hogy ki is valójában a terméked célközöndége. A pozícionálás célja, hogy megtaláljuk azt a kategóriát, amiben a terméked az első helyen lesz a vásárlók gondolatában.
03
Megkülonböztetés
A céged termékét vagy szolgáltatását kell egyedivé tenni. Megkülönböztetni a piac többi résztvevőjétől a termékedet – vagyis kiemelni a tömegből. Megtalálni azokat a pozitív elemeket, amelyek nem találhatóak meg a konkurenciánál.
04
Név, logó, szlogen, küldetés
A jó termék, pozicionálás után szükséges egy jó arculat kialakítása. Ezek jó kitalálása és megalkotása a jövőben nagyban elősegíti, hogy sikeres legyél.
05
Tartalom
Az első négy lépéssel megalkottuk az alapot, de most ezt kommunikálni kell a vevőid felé. Rengeteg kommunikációs csatorna és módszer létezik. Mi ebben majd segítünk neked! :-)